poniedziałek, 2 lutego 2015

Najtrudniej jest zacząć...

Walka z samym sobą zakończona, zapał ogromny, interfejs jako tako opanowany, tytuł wymyślony... Czas zatem otworzyć Szufladę Manimaniaczki - blog o zdobieniu i pielęgnacji paznokci naturalnych, w którym postaram się zamieszczać recenzje kosmetyków i artykułów do paznokci oraz różne poradniki. Mam nadzieję, że miło spędzicie tutaj czas :)
Przed nami ostatnie dwa tygodnie karnawału. Dlatego też moją przygodę z blogowaniem chciałabym zacząć od zaprezentowania kilku sprawdzonych, zasługujących na uwagę lakierów do paznokci, które mogą z doskonałym rezultatem ozdobić nasze pazurki podczas ostatnich bali:
ESSIE Jiggle Hi Jiggle Low z kolekcji Zima 2014 - srebrno-złoty, metaliczny, lśniący;
OPI 50 Years Of Style z kolekcji Ford Mustang - złoty, o metalicznym połysku;
OPI Snow Globetrotter z kolekcji Holiday 2014 - topper idealny do diamentowego manicure, z różnej wielkości białymi i lśniącymi, opalizującymi drobinkami;
OPI Comet In The Sky z kolekcji Holiday 2014 - topper z różnej wielkości czarnymi i opalizującymi drobinkami.
W przypadku dwóch ostatnich lakierów, aby powierzchnia płytki była gładka i aby drobinki nie odpadały, dobrze jest pokryć je topem.
Lakiery Snow Globetrotter i Comet In The Sky dobrze sprawdzają się zarówno na lakierach kolorowych, jak i metalicznych. Do prezentacji przedstawionej na zdjęciach poniżej zastosowałam dwie warstwy lakierów metalicznych oraz jedną warstwę toppera.
Udanej zabawy! :)

11 komentarzy:

  1. Witaj Dag. Baaardzo się cieszę :)
    Będę zaglądać, mimo że paznokcie to temat, który u mnie leży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło :) Niestety naturalne paznokcie mają jeden minus - czasami się łamią:/ Moje właśnie teraz dochodzą do formy po upadku na śliskim chodniku. Na szczęście już jest przyzwoicie ;)

      Usuń
  3. Witam się, jak lakieroholiczka z manimaniaczką ;)
    Piękny zestaw na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, witam ciepło i zapraszam :) A uzależnienie? No cóż, przynajmniej w życiu naprawdę jest kolorowo ;)

      Usuń
  4. Zawsze miło popatrzeć na pomysłowy manicure :) Ja właśnie zdjęłam żel po prawie siedmiu latach, i 'uczę' się moich paznokci od nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Mam nadzieję, że będziemy uczyć się wspólnie bo przede mną również jeszcze wiele metod i trików do opanowania :)

      Usuń
  5. Z przyjemnością będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń