niedziela, 3 maja 2015

Każdy ma jakiegoś bzika czyli propozycje mani dla hobbystek ;)

Każdy z nas ma zamiłowanie do czegoś, czymś się interesuje, pasjonuje, pielęgnuje swój talent i celebruje swoje małe radości. Pasja to przede wszystkim możliwość robienia tego, co kochamy, co sprawia satysfakcję, możliwość robienia rzeczy, które sprzyjają oderwaniu się o codziennych spraw i obowiązków. Ile ludzi, tyle pasji i zainteresowań. Nie sposób wymienić tu wszystkich...
Dzisiaj przedstawiam zatem propozycje mani adresowane do:
fashionistek oraz tych, które oddałyby wszystko za modny odcień, modny deseń i znaną markę (lakiery, które wykorzystałam do wykonania tej stylizacji to: OPI 'That's Hula-rious', OPI 'Alpine Snow', OPI 'Who Are You Calling Bossy?!?' i MARC JACOBS 'Glinda')
miłośniczek malarstwa, szczególnie malarstwa akcji ;) (lakiery, które wykorzystałam do wykonania tej stylizacji to: OPI 'Lost My Bikini In Molokini', CHINA GLAZE 'White on White' i ESSIE 'Garden Variety'; mani inspirowane pracą IG@thenailpolishchallenge)
miłośniczek safari i egzotycznych podróży (lakiery, które wykorzystałam do wykonania tej stylizacji to: OPI 'Suzi Shops & Island Hops', OPI 'Samoan Sand', OPI 'Lincoln Park After Dark', MORGAN TAYLOR 'Glitter & Gold' i ANNY 'Kiss the Winner')
miłośniczek baletu (lakiery, które wykorzystałam do wykonania tej stylizacji to: OPI 'Act Your Beige' i OPI 'Suzi Shops & Island Hops'; perełki pochodzą z Born Pretty Store; mani inspirowane pracą IG@_nailsbyjacky)
miłośniczek marynistyki i mniej lub bardziej spełnionych żeglarek (lakiery, które wykorzystałam do wykonania pierwszej od góry stylizacji to: OPI 'Get Ryd-Of-Thym-Blues', OPI 'Alpine Snow', OPI 'Romantically Involved' i MORGAN TAYLOR 'Glitter & Gold'; lakiery, które wykorzystałam do wykonania drugiej stylizacji to: OPI 'Get Ryd-Of-Thym-Blues', MORGAN TAYLOR 'Glitter & Gold' i ANNY 'Kiss the Winner'; ćwieki pochodzą z Born Pretty Store)
 
oraz miłośniczek zwierząt (lakiery, które wykorzystałam do wykonania tej stylizacji to: OPI 'Cement the Deal', OPI 'Alpine Snow', OPI 'Going My Way Or Norway?', OPI 'Who Are You Calling Bossy?!?' i OPI 'Shorts Story').

4 komentarze:

  1. Wszystkie super, ale najbardziej podoba mi się marynarski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) To był naprawdę pracowity weekend ;)

      Usuń
  2. Wybieram marynarski i ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś ostatni ;) Między innymi dlatego, że psiaki to moja pasja :)

      Usuń