niedziela, 26 kwietnia 2015

Bez czego nie mogę się obejść...

Kiedy zaczynałam swoją przygodę z nail art'em od koleżanek (głównie tych z pracy) najczęściej słyszałam "A pokaż drugą rękę!". Teraz znudzone nieco ilością kolorów i wzorów kwitują moje nowe stylizacje znaczącym "Że też ci się chce?" :D Coraz częściej słyszę jednak pytania dotyczące pielęgnacji paznokci i dłoni. Dlatego też postanowiłam napisać o preparatach i innych produktach, bez których po prostu nie mogę się obejść. Oto one:
Tabletki do manicure
Moje ulubione kupuję w salonach sieci Douglas. Kąpiel zmiękczająca z ich zastosowaniem jest jednocześnie kuracją odmładzająco-odżywiającą paznokcie.
Odżywka do paznokci 'Nail Envy Original' marki OPI
Dzięki maksymalnemu wzmocnieniu wapniem i hydrolizowanym białkiem pszenicy naturalne paznokcie stają się mocniejsze i twardsze.
Plastikowe patyczki do odpychania skórek marki OPI
Pilniki i polerki
Zmywacz do paznokci bez efektu przesuszania 'Expert Touch' marki OPI
Bardzo wydajny, przyjemnie pchnie, delikatnie i dokładnie usuwa nawet ciemne odcienie lakieru, zawiera olejek z pestek winogron, witaminę E, wyciągi z aloesu i roślin morskich (Sea Kelp).
Oliwka do pielęgnacji skórek 'Avoplex Nail' marki OPI
Odżywczy olejek do paznokci i skórek przywraca odpowiedni poziom nawilżenia. Zawiera olejek z avocado, Tokotrienol, olejki z pestek winogron, słonecznika, sezamu, orzecha kukui i lecytynę.
Ożywcze balsamy do rąk i ciała z linii 'Avojuice' marki OPI
Balsamy do rąk i ciała z linii 'Avojuice' skutecznie zaspokajają wszelkie pragnienia skóry dzięki naturalnym składnikom nawilżającym i kuszącym zapachom. Dostępne są w pojemnościach 30ml i 200ml. Moje ulubione to: 'Jasmine', 'Violet Orchid', 'Apple Pie' i 'Sweet Lemon Sage'.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz