sobota, 18 kwietnia 2015

Recenzja kolekcji FLOWERISTA marki ESSIE

Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką lakierów z kolekcji FLOWERISTA marki ESSIE. Obok OPI SOFT SHADES 2015 była to jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie wiosennych kolekcji.
Kupiłam pięć z sześciu lakierów wchodzących w skład kolekcji. Oto one:
 
 miętowo-niebieski 'blossom dandy' 902
 
cielisty 'perennial chic' 905
 
 stalowy 'petal pushers' 903
 turkusowy 'garden variety' 904
 purpurowy 'flowerista' 901
Nie kupiłam jedynie o ton ciemniejszego od 'perennial chic' odcienia 'picked perfect' 906. Ale kto wie, być może skompletuję w najbliższym czasie całą kolekcję ;)
A jeśli nie zachęciły Was do kupna lakierów z kolekcji FLOWERISTA same bajeczne wręcz kolory chciałabym dodać, że lakiery mają doskonałą konsystencję (w ich aplikacji nie przeszkadza nawet wąski pędzelek), wspaniale kryją płytkę paznokcia (wystarczy praktycznie jedna warstwa) i są bardzo trwałe (po czterech dniach widać było jedynie delikatne otarcia na brzegach płytek paznokci).
Lakiery o pojemności 13,5ml z kolekcji FLOWERISTA dostępne są m.in. w sklepie internetowym www.negozio.pl w cenie 29,90zł. Do nabycia jest również 'kostka essie wiosna 2015' zawierająca zestaw czterech miniatur o pojemności 5ml w odcieniach: 'flowerista', 'blossom dandy', 'petal pushers' i 'perennial chic'. Cena zestawu w sklepie internetowym www.negozio.pl - 39,90zł.
(źródło: www.essiepolska.pl)
Poniżej prezentuję kilka stylizacji, do wykonania których użyłam lakierów z kolekcji FLOWERISTA:
W powyższej stylizacji wykorzystałam:
  • ESSIE 'garden variety';
  • ESSIE 'flowerista';
  • CHINA GLAZE 'White on White';
  • CHINA GLAZE 'Fairy Dust'.
 
Powyżej purpurowy odcień 'flowerista' ozdobiony jedynie różowymi i białymi cyrkoniami różnej wielkości.
 
Do wykonania stylizacji ze stokrotkami inspirowanej pracą IG@melcisme wykorzystałam:
  • ESSIE 'garden variety';
  • ESSIE 'jiggle hi jiggle low';
  • ESSIE 'rock at the top';
  • OPI 'Good Grief!'.

4 komentarze:

  1. Oglądając zdjęcia na insta myślałam, że ten cielisty to pastelowy róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie żaden z odcieni kolekcji FLOWERISTA nie jest pastelowy. Niezależnie od tego jak oddane są na zdjęciach, wszystkie odcienie są żywe, nasycone, intensywne, no i moim skromnym zdaniem przepiękne :) Typowo pastelowe kolory, w tym różowy, znajdziesz w kolekcji POPTASTIC PASTEL NEON marki COLOR CLUB.

      Usuń
  2. Wszystkie ciekawe ale "mój" tylko Flowerista.
    Fajne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to ujęłaś :) Faktycznie wszystkie odcienie są ciekawe. Mnie również najbardziej urzekł odcień 'flowerista' :) Zdjęcia nie oddają nawet w połowie tego jak pięknie prezentuje się na pazurkach. Mocny, głęboki, z palety stylu boho ale jednocześnie szykowny i klasyczny :) Z kolei cielisty 'perennial chic' moim zdaniem jest idealny do pracy. Odcienie: miętowy, stalowy i turkusowy doskonale sprawdzą się za to w różnych wiosennych stylizacjach, ożywiając je i nadając im charakteru :)

      Usuń