wtorek, 14 kwietnia 2015

Wiosna w pełnym rozkwicie :)

Mam nadzieję, że święta wielkanocne minęły Wam spokojnie, a pogoda pozwoliła cieszyć się pierwszymi oznakami wiosny. Ja uwielbiam wiosnę. Uwielbiam kiedy dookoła się zieleni, wiosenne słońce, feerię kolorów, zapach kwiatów, śpiew ptaków, po prostu wszystko :) W wiosennym klimacie utrzymane są również moje dzisiejsze propozycje mani, wśród których królują kwiaty i żywe kolory.
I tak, moja pierwsza propozycja to różowy odcień 'Ella of a Girl' marki MORGAN TAYLOR z kolekcji CINDERELLA. Do wykonania kwiatków użyłam również odcieni: 'Mellow Yellow' marki SALLY HANSEN (żółty) oraz 'bleu dragée 715' marki PEGGY SAGE (niebieski). Delikatne beżowe tło pod kwiatowym deseniem uzyskałam dzięki odcieniowi 'Act Your Beige' marki OPI z kolekcji SOFT SHADES 2015.
Podstawę kolejnego mani stanowi seledynowy odcień 'Gargantuan Green Grape' marki OPI. Do wykonania neonowych kwiatków wykorzystałam odcienie: 'Aloha from OPI' (pomarańczowy), 'Good Grief!' (żółty), 'My Gecko Does Tricks' (zielony), 'Suzi Has a Swede Tooth' (różowy) oraz 'WHO ARE YOU CALLING BOSSY?!?' (czarny) marki OPI. Obok neonowych kolorów dodatkowym mocnym akcentem tego mani są ozdoby na paznokcie - czarne ćwieki marki ANNY zakupione w perfumerii DOUGLAS.
 
Następna propozycja nawiązuje do mojego ostatnio ulubionego, obok DKNY Golden Delicious, HUGO BOSS Ma Vie i DIOR J'adore, zapachu MARC JACOBS DAISY. Tło - OPI 'Put it in Neutral', kwiatki - OPI 'Suzi Shops&Island Hops' (różowy), OPI 'I Carol About You' (fioletowy) i 'What's Your Point-settia?' (czerwony), ozdoby - Born Pretty Store.
Na koniec propozycja dla tych z Was, które marzą o pobycie wiosenną porą nad morzem. Podstawą mani jest odcień 'This Color's Making Waves' marki OPI. Na płytce paznokcia serdecznego palca wykonałam gradient z wykorzystaniem szafirowego metalicznego lakieru z różowo-złotymi drobinkami 'This Color's Making Waves', pełniącego w moim mani rolę morza oraz złotego metalicznego lakieru 'Jiggle Hi Jiggle Low' marki ESSIE, pełniącego rolę piasku. W moim mani wykorzystałam również ozdoby na paznokcie z Born Pretty Store i Euro Fashion.
A w następnym poście recenzja i swatche lakierów z bajecznej wręcz wiosennej kolekcji FLOWERISTA marki ESSIE. Zapraszam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz