sobota, 4 kwietnia 2015

Pisanki, kraszanki...

Okna pomyte, kurze pościerane, baby i mazurki upieczone, dekoracje zrobione, więc możemy cieszyć się zasłużoną chwilą dla siebie. Mam nadzieję, że każda z Was taką chwilę dla siebie znajdzie. Dla tych zaś, które postanowią poświecić chwilę dla swoich paznokci mam kilka propozycji na wielkanocny manicure.
Na początek prosta stylizacja, do wykonania której potrzebne będzie pięć lakierów w pastelowych odcieniach. Ja wybrałam: niebieski ( PEGGY SAGE 'bleu dragée 715'), seledynowy (OPI 'That's Hula-rious'), żółty (SALLY HANSEN 'Mellow Yellow'), brzoskwiniowy (PEGGY SAGE 'sorbet abricot 718') i różowy (OPI 'Suzi Shops & Island Hops'). Manicure wykończyłam matowym topem (OPI 'MATTE TOP COAT').
Kolejna stylizacja jest również prosta do wykonania.Wystarczą nam dwa lakiery w tym samym odcieniu - matowy do wykonania tła (np.OPI 'Love is in the Bare') i metaliczny do wykonania kropek (np. OPI 'This Silver's Mine') oraz sonda do zdobień. Efekt jest bardzo ciekawy.
Wykonanie pasków przy użyciu gąbki do makijażu jest banalnie proste. Dużo więcej czasu pochłania niestety doczyszczenie skórek. Do wykonania tej stylizacji również wykorzystałam pastelowe odcienie (OPI 'That's Hula-rious', 'Suzi Shops & Island Hops' i 'You're Such a Budapset'). Manicure wykończyłam topem z holograficznymi drobinkami CHINA GLAZE 'Fairy Dust'.
Kiedy tylko zobaczyłam stylizację wykonaną przez @nailsbyjema po prosu się w niej zakochałam i wiedziałam, że muszę ją wypróbować przy najbliższej okazji. Na szczęście nie czekałam zbyt długo ;) Stylizacja jest wiosenna, radosna, po prostu idealna na wielkanocny manicure. Będą do niej potrzebne: biały lakier do wykonania tła (np. CHINA GLAZE 'WHITE on White'), lakiery w żywych kolorach: jasnoczerwonym (np. OPI 'Aloha from OPI'), pomarańczowym (np. OPI 'Orange You Stylish!'), żółtym (np. OPI 'Good Grief!'), zielonym (np. OPI 'My ecko Does Tricks'), niebieskim (np. OPI 'This Color's Making Waves') i fioletowy (np. OPI 'Lost My Bikini in Molokini') do wykonania pasków i kropek, sonda do zdobień oraz taśma do zdobień (o tym jak wykonać manicure z zastosowaniem taśmy do zdobień pisałam tutaj).
I na koniec ponownie pastele, tym razem w wersji z połyskiem i w towarzystwie słodkiego wielkanocnego zajączka :)
Życzę wszystkim Wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka, szalonego Śmigusa Dyngusa, samych słonecznych, rodzinnych i cudownych chwil :)

2 komentarze: