czwartek, 4 czerwca 2015

Letnie rozdanie :)

Blog 'Szuflada Manimaniaczki' jest już w sieci cztery miesiące. To małe święto jest doskonałą okazją nie tylko do drobnego liftingu strony, ale przede wszystkim do ogłoszenia pierwszego rozdania :)  

REGULAMIN ROZDANIA:
  1. Organizatorem i fundatorem nagrody w rozdaniu jest blog 'Szuflada Manimaniaczki'.
  2. Nagrodą w rozdaniu jest zestaw miniaturek BRIGHTS by OPI o wartości 119 PLN, w skład którego wchodzą lakiery o pojemności 3,75 ml w fantastycznych, nasyconych, idealnych na lato odcieniach: 'Hotter than You Pink', 'Can't Hear Myself Pink!', 'Down to the Core-al', 'Life Gave Me Lemons', 'I Sea You Wear OPI' i 'My Car has Navy-gation'. Nagroda nie podlega zamianie na inną, ani też na ekwiwalent pieniężny.
  3. Rozdanie trwa od dnia jego ogłoszenia, tj. od dnia dzisiejszego do dnia 30 czerwca 2015 r. do godz. 24.00.
  4. Uczestnikami rozdania mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie zamieszkałe na terenie Polski.
  5. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone najpóźniej do dnia 5 lipca 2015 r. do godz. 12.00 na blogu oraz na fanpage'u.
  6. Zwycięzca zostanie poproszony o wskazanie w nieprzekraczalnym terminie 3 (trzech) dni od dnia ogłoszenia wyników rozdania danych niezbędnych do dostarczenia nagrody na adres e-mail: szuflada.manimaniaczki@gmail.com. W przypadku braku odpowiedzi na informację o wygranej we wskazanym terminie wyłoniony zostanie w drodze losowania kolejny zwycięzca.
  7. Prawa do żądania wydania nagrody nie można przenosić na inne osoby.
  8. Do zwycięzcy rozdania nagroda dostarczona zostanie na wskazany adres za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  9. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
  10. Uczestnicy, którzy cofną polubienie i/lub obserwację po zakończeniu letniego rozdania nie będą brani pod uwagę w przyszłych rozdaniach, czy konkursach.
  11. Rozdanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r. nr 4, poz. 27 ze zm.).
  12. Aby wziąć udział w rozdaniu należy obowiązkowo być publicznym obserwatorem bloga 'Szuflada Manimaniaczki' (1 los), a także polubić profil bloga 'Szuflada Manimaniaczki' (fanpage) na Facebooku (2 losy). Dodatkowo  można uzyskać 3 losy za udostępnienie oraz zaproszenie znajomych do polubienia profilu bloga 'Szuflada Manimaniaczki' na Facebooku. Chętnych proszę o zgłaszanie się w komentarzach wyłącznie pod niniejszym postem z podaniem danych według zamieszczonego poniżej wzoru.
WZÓR ZGŁOSZENIA:
  • obserwuję blog jako: (nazwa użytkownika);
  • lubię fanpage bloga jako: (nazwa użytkownika);
  • udostępniłam/-em oraz zaprosiłam/-em znajomych do polubienia fanpage'a bloga TAK/NIE (link).
Serdecznie zapraszam do udziału i życzę powodzenia :)

    33 komentarze:

    1. Cóż...zgłaszam się. Nie mogłabym tego przegapić :D.
      Obserwuję jako krzykla tu a na FB jako Błahostki.
      Trzymam za siebie kciuki ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. obserwuję blog jako: Patrycja Sprada
      lubię fanpage bloga jako: Patrycja Sprada
      udostępniłam/-em oraz zaprosiłam/-em znajomych do polubienia fanpage'a bloga TAK
      https://www.facebook.com/spradamakeup/posts/1003202299720294

      OdpowiedzUsuń
    3. obserwuję blog jako Edyta Rożek
      lubię fanpage bloga jako Edyta Rożek
      udostępniłam/-em oraz zaprosiłam/-em znajomych do polubienia fanpage'a bloga TAK
      https://www.facebook.com/edyta.rozek.7/posts/930126813675936?pnref=story
      trzymam kciuki <3

      OdpowiedzUsuń
    4. Eee szkoda ze tylko na Polskę ...:(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To pierwsze rozdanie, a nie ostatnie :) Następnym razem się poprawię ;)

        Usuń
    5. Obserwuję jako Agnieszka Winciorek
      Lubię fb bloga jako Agnieszka Winciorek
      Udostepniłam info na fb z twojego fb, wybacz nie moge kopiować linków na telefonie. Zaprosiłam znajomych do polubienia strony.

      OdpowiedzUsuń
    6. obserwuję blog jako: Aggi eN
      lubię fanpage bloga jako: AAggi Sajdak
      udostępniłam/-em oraz zaprosiłam/-em znajomych do polubienia fanpage'a bloga TAK, https://www.facebook.com/aggien1988/posts/1558753754373463?pnref=story znajomych zaprosiłam poprzez aplikację :)

      OdpowiedzUsuń
    7. obserwuję blog jako: Moon.
      lubię fanpage bloga jako: Justyna K..
      udostępniłam/-em oraz zaprosiłam/-em znajomych do polubienia fanpage'a bloga NIE

      OdpowiedzUsuń
    8. obserwuję blog jako: dagmarka
      lubię fanpage bloga jako: Dagmara Marut
      udostępniłam oraz zaprosiłam znajomych do polubienia fanpage'a bloga TAK przez aplikację link https://www.facebook.com/dagmara.marut/posts/936586756394331

      OdpowiedzUsuń
    9. obserwuję blog jako Magdalena Kusio lubię fanpage bloga jako Magda Kusio udostępniłam informację o rozdaniu na fb https://www.facebook.com/magda.kusio.9/posts/914977408565114

      OdpowiedzUsuń
    10. można sie zgłosić za zgodą rodziców jeśli ktoś jest niepełnoletni? :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. błagam odpowiedz :D

        Usuń
      2. Niestety nie. Uczestnikami rozdania mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie.

        Usuń

    11. obserwuję blog jako: Paulina Cyran;
      lubię fanpage bloga jako: Paulina Chojnacka (Cyran);
      udostępniłam/-em oraz zaprosiłam/-em znajomych do polubienia fanpage'a bloga TAK https://www.facebook.com/paulina.cyran.3/posts/720705948055537 .

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. 43,44,45,46,47
        PS. Nie znalazłam Cię w gronie obserwatorów strony i stąd tylko 5 losów.

        Usuń
    12. obserwuję blog jako: Edyta H.
      lubię fanpage bloga jako:Edyta Hendzel

      OdpowiedzUsuń
    13. obserwuję blog jako: Kasia Kot
      lubię fanpage bloga jako: Kasia Kot
      udostępniłam/-em oraz zaprosiłam/-em znajomych do polubienia fanpage'a bloga: TAK https://www.facebook.com/kaskosek/posts/1427342930922053?pnref=story

      OdpowiedzUsuń
    14. obserwuję blog jako: Truskawkowy Świat
      lubię fanpage bloga jako: (nazwa użytkownika);Dorota Walczak
      udostępniłam/-em oraz zaprosiłam/-em znajomych do polubienia fanpage'a bloga nie

      OdpowiedzUsuń
    15. obserwuję blog jako: Polish Belieber
      lubię fanpage bloga jako: Anita Lal
      udostępniłam/-em oraz zaprosiłam/-em znajomych do polubienia fanpage'a bloga NIE

      OdpowiedzUsuń
    16. Obserwuję jako dorota wysocka
      Lubię jako Dorota Wysocka

      OdpowiedzUsuń