czwartek, 4 czerwca 2015

Recenzja majowych nowości od OPI

To miała być szybka przesyłka, potem moc frajdy i testowania, po prostu Happy Delivery Day... Zamówienie złożyłam 8 maja. Najpierw zaginęło w gąszczu innych. Później, gdy się wreszcie szczęśliwie znalazło, okazało się, że przesyłka dotarła niekompletna i uszkodzona. Zwróciłam ją i przez niemalże dwa tygodnie oczekiwałam na nową. Do dzisiaj czekam na zestaw specjalny... Na to wszystko panie z działu handlowego poinformowały mnie, że nic w przyrodzie nie ginie a jedynie zmienia właściciela. Czy aby tak powinna wyglądać bardzo dobra obsługa ze strony sklepu? Trudno też pozbyć się w tej sytuacji pewnego niesmaku... Ostatecznie przetestowałam to, co dotarło i oto jest: Recenzja majowych nowości od OPI.
Zaczynam od kolekcji BRIGHTS by OPI, czyli odważnych, nasyconych i szalonych kolorów na lato 2015. Kolekcja BRIGHTS składa się z 9 kolorów, od cytrynowego, poprzez róż, oranż, aż po atramentowy. Na mojej liście must have znalazło się pięć odcieni. Dzisiaj przedstawiam trzy z nich:
'I Sea You Wear OPI' - połyskujący odcień błękitnej wody
 
'The Berry Thought of You' - odcień fuksjowo-śliwkowy
 
'Life Gave Me Lemons' - odcień cytrynowy
Z lakierami pracowało się jak zwykle doskonale. Najważniejsze zalety marki i tym razem to: dobra konsystencja (nie gęsta, nie rzadka), szeroki, wyprofilowany pędzelek ułatwiający sprawną i precyzyjną aplikację, efekt samopoziomowania (lakiery nie rozlewają się na paznokciach), świetne krycie (całkowite zapewniają dwie cienkie warstwy), trwałość (bez uszczerbku lakiery wytrzymują do 5 dni) oraz bajeczne, żywe kolory cieszące oczy, wprost idealne na tę porę roku.
Do moich zbiorów dołączyły również nowości z kolekcji COCA-COLA 2015, czyli odcienie 'Visions of Georgia Green' i 'Centennial Celebration', które uzupełniły ubiegłoroczną kolekcję dedykowaną poszczególnym napojom z grupy Coca-Coli, od klasycznej po kolory dla Coke Light, Coke Zero, Cherry Coke, Vanilla Coke, a także napojom Sprite, Fanta Orange i Fanta Grape. Nowe odcienie powstały w związku ze setną rocznicą, jaką obchodzi barwiona na zielono butelka Coca-Coli. Zdjęcia poniżej przedstawiają jak prezentują się one w świetle dziennym i sztucznym.
 
 
'Visions of Georgia Green' - połyskujący zielonkawy odcień
 
 
'Centennial Celebration' - połyskujący złoto-srebrny (lub srebrno-złoty) odcień
Poniżej kilka stylizacji, które wykonałam w celu zaprezentowania nowości z tegorocznych kolekcji BRIGHTS i COCA-COLA:
Lakiery, które wykorzystałam do wykonania stylizacji to: OPI 'I Sea You Wear OPI', OPI 'Cement the Deal', OPI 'Alpine Snow' i Marc Jacobs 'Glinda'.
 
Lakiery, które wykorzystałam do wykonania stylizacji to: OPI 'I Sea You Wear OPI' i OPI 'You're So Vain-illa'. Ozdoby do paznokci pochodzą z Born Pretty Store i Euro Fashion.
 
Lakiery, które wykorzystałam do wykonania stylizacji to: OPI 'Life Gave Me Lemons', OPI 'Alpine Snow' i OPI 'Lincoln Park After Dark'.
Lakiery, które wykorzystałam do wykonania stylizacji to: OPI 'Life Gave Me Lemons', OPI 'Cement the Deal', OPI 'Alpine Snow', OPI 'Dark Side of he Mood' i Marc Jacobs 'Glinda'.
 
Lakiery, które wykorzystałam do wykonania stylizacji to: OPI 'Life Gave Me Lemons', OPI 'Centennial Celebration' i OPI 'Who Are You Calling Bossy?!?'.
 
Lakiery, które wykorzystałam do wykonania stylizacji to: OPI 'The Berry Thought of You', 'My Gecko Does Tricks', 'That's Hula-rious' i OPI 'Lincoln Park After Dark'.
W mojej przesyłce znalazły się również miniaturki innowacyjnej kolekcji COLOR PAINTS. W skład zestawu wchodzą: lakier bazowy 'Silver Canvas' oraz pięć z ośmiu dostępnych transparentnych odcieni top coatów: 'Primarily Yellow', 'Chromatic Orange', 'Pen&Pink', 'Purple Perspective' i 'Turquoise Aesthetic'. "Obsługa" topów jest bardzo prosta: na przygotowaną płytkę paznokcia nanosimy jedną warstwę lakieru bazowego 'Silver Canvas' a po jego całkowitym wysuszeniu topy o lekkiej, płynnej konsystencji ułatwiającej tworzenie wzorów. W zależności od siły nacisku i pociągnięć pędzla ten sam kolor może być jasny lub ciemny. Łączenie kolorów oraz nakładanie na siebie kolejnych warstw pozwala tworzyć nam na paznokciach wielobarwne bohomazy - nasze małe dzieła sztuki. Połyskujący trójwymiarowy efekt, przywodzący na myśl szklane witraże (niestety nie udało mi się w pełni oddać tej specyficznej głębi na zdjęciach) zapewnia srebrny lakier bazowy. Powyżej i poniżej prezentuję moją pierwszą pracę z wykorzystaniem topów z kolekcji COLOR PAINTS ale mam nadzieję, że już wkrótce wrócę do Was z kolejnymi :)
 
 

2 komentarze:

  1. Śliczne masz pazurki! Najbardziej podoba mi się fuksja i limonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Niebieski moim zdaniem też jest niczego sobie i kobaltowy, o którym dopiero w następnym poście, również ;)

      Usuń