niedziela, 15 marca 2015

Która z nas nie chciała być Kopciuszkiem?

Która z nas nie snuła marzeń o tym, aby poczuć się wyróżnioną, wyjątkową? Na szczęście same możemy zostać swoimi dobrymi wróżkami, zadbać o swój wygląd, sprawić sobie jakiś drobiazg, ot chociażby lakier do paznokci z wiosennej kolekcji CINDERELLA 2015 marki Morgan Taylor :) W skład kolekcji wchodzi sześć odcieni inspirowanych najnowszym obrazem wytwórni Walta Disneya, którego światowa i polska premiera miały miejsce 13 marca:
Mnie najbardziej spodobały się odcienie inspirowane kostiumami Lily James:

'Party at the Palace' - kremowy, turkusowy lakier ze złotymi drobinkami.
  (źródło: www.kino.dlastudenta.pl)
'Best Ball Gown Ever' - bladoniebieski, opalizujący lakier ze złotym poblaskiem.
'If the Slipper Fits' - jasnobłękitny lakier z holograficznymi drobinkami przypominającymi kryształki Swarovskiego użyte do wykończenia balowej kreacji Kopciuszka.
Lakiery aplikują się bardzo łatwo i szybko schną. Do pełnego pokrycia płytki paznokcia i uzyskania pełnego nasycenia koloru niezbędne są trzy cienkie warstwy lakieru. Lakiery są wyjątkowo trwałe. Po czterech dniach intensywnych prac domowych delikatnie starte miałam jedynie brzegi paznokci.
Poniżej prezentuję turkusowo-szarą stylizację, do wykonania której wykorzystałam:
  • Morgan Taylor 'Party at the Palace';
  • OPI 'My Voice is a Little Norse';
  • OPI 'Embrace the Gray';
  • China Glaze 'White on White'.

2 komentarze:

  1. Lubię lakiery MT i ta kolekcja też mi się podoba. Chyba zapoluję na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zauroczył przede wszystkim odcień turkusowy ale pozostałe odcienie, nawet te, których nie pokazałam w poście (róże nawiązujące do fartuszka i sukienki Kopciuszka a także kolor dyni) są również ciekawe :) Lakiery MT są niebywale trwałe. Szczerze polecam :)

      Usuń