poniedziałek, 30 marca 2015

Pazurki ubrane w najnowsze lakiery marki ESSIE :)

Jak przed każdymi świętami, tak i teraz przed Wielkanocą myślimy jedynie o porządkach, zakupach, gotowaniu i pieczeniu. Mam jednak nadzieję, że po zakończonych pracach znajdziecie chociaż chwilę dla siebie, w czasie której będziecie mogły zadbać o swoje pazurki, a nawet ubrać je w najnowsze lakiery marki ESSIE. Mając na uwadze to, że przed świętami czas na przyjemności jest jednak mocno ograniczony, proponuję niezwykle prostą stylizację, do wykonania której wykorzystałam moich faworytów z RESORT COLLECTION 2015 - 'STONES N' ROSES' i 'SUITE RETREAT' oraz toper marki MORGAN TAYLOR z turkusowymi i różowymi drobinkami - 'Let Them Eat Cake'.  Kwiatek wykonałam przy użyciu sondy i ozdobiłam go kryształkiem Swarovskiego w łososiowym kolorze. Chcąc jak najlepiej oddać przepiękny odcień lakieru SUITE RETREAT zdjęcie wykonałam w pełnym słońcu. Wciąż jednak daleko mu do oryginału.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz