niedziela, 8 marca 2015

Kwiaty na Dzień Kobiet :)

Dzień Kobiet - coroczne święto obchodzone 8 marca jako wyraz szacunku dla ofiar walki o równouprawnienie kobiet. W Polsce obchodzone z pompą w latach PRL. Wtedy obowiązkowo obdarowywano kobiety goździkami, a czasami wręczano nawet rajstopy, mydło i kawę. Dzisiaj wcześniejsze prezenty, traktowane kiedyś jako dobra luksusowe, wydają się śmieszne, samo zaś święto sprowadza się do jednodniowych zniżek w butikach oraz promocyjnych cen kosmetyków i innych drobiazgów. Bez względu jednak na to, jaki jest nasz stosunek do tego święta, myślę, że ostatecznie cieszą nas wręczane kwiaty i słodycze, a przede wszystkim pamięć. Dziewczyny, wszystkim składam najlepsze życzenia z okazji naszego święta :) Mam dla Was również kwiaty - motyw przewodni dzisiejszych stylizacji :) Wszystkie mani wykonałam przy użyciu sond do zdobień o końcówkach różnej wielkości.
Sondy do zdobień można wykorzystać do robienia kropek, płatków kwiatów, ale można również przy ich użyciu wykonać na przykład takie oto różyczki:

Do wykonania fioletowo-złotej stylizacji wykorzystałam:
  • OPI INFINITE SHINE 'In Pursuit of Purple';
  • OPI 'Lost My Bikini in Molokini';
  • OPI 'My Gecko Does Tricks';
  • CHINA GLAZE 'White on White';
  • ESSIE 'Jiggle Hi Jiggle Low' 885;
  • ESSIE 'Rock at the Top' 3032.
Do wykonania fioletowo-różowej stylizacji wykorzystałam:
  • OPI Suzi Shops & Island Hops';
  • OPI 'You're Such a Budapest'.
Do wykonania wiosennej stylizacji wykorzystałam:
  • OPI 'Mod About You';
  • OPI 'Gargantuan Green Grape';
  • CHINA GLAZE 'White on Wite';
  • ANNY 'New Nobility'.

2 komentarze:

  1. Wszystkie wersje są śliczne ale ja wybieram trzecią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za miłe słowa :) Ja najbardziej jestem zadowolona z pierwszej i w miarę udanych różyczek :)

      Usuń