środa, 25 marca 2015

Mamy wiosnę...

Na razie astronomiczną i kalendarzową ale powolutku zaczyna się ocieplać. Za chwilę na dobre pójdą w kąt rękawiczki i będziemy mogły pokazać światu wiosenny manicure. A naprawdę jest w czym wybierać. Producenci lakierów wypuszczają jedną kolekcję po drugiej, mnożą się wzory i kolory, pokazują się nowe trendy. Swoją premierę miały właśnie dwie (przyznam, że bardzo przeze mnie oczekiwane) nowe kolekcje lakierów: SOFT SHADES 2015 marki OPI i CASHMERE MATTE marki ESSIE. Dzisiaj kilka słów o kolekcji SOFT SHADES by OPI, która miała swoją premierę 13 marca. To kolekcja adresowana przede wszystkim do tych, które zainteresuje nude'owy manicure. Nowe odcienie lakierów pomogą Wam wykonać zarówno delikatny manicure do szkoły i pracy, jak i elegancki, skromny i efektowny manicure ślubny.
(źródło: @opi_products)
W skład kolekcji wchodzi sześć subtelnych i moim zdaniem bardzo kobiecych odcieni:
  • 'Act Your Beige!' - biało-beżowy;
  • 'Chiffon My Mind' - biały z delikatnym niebiesko-fioletowym poblaskiem;
  • 'Make Light of the Situation' - topper z opalizującymi drobinkami;
  • 'Petal Soft' - przezroczysty topper z różnej wielkości sześciokątnymi drobinkami w bladoróżowym i białym kolorze oraz białymi kwiatkami;
  • 'Put it in Neutral' - różowo-beżowy;
  • 'This Silver's Mine!' - srebrny z domieszką różu.


Wraz z kolekcją SOFT SHADES 2015 w sprzedaży pojawiły się również dwa matowe lakiery, których nie należy utrwalać topem:
  • 'Love is in the Bare' - mleczny różowy;
  • 'I Couldn't Bare Less!' - mleczny biały.
Lakiery, jak przystało na markę OPI, aplikuje się bardzo łatwo. W zależności od ilości nałożonych warstw możemy uzyskać mniejszy lub większy efekt przezroczystości. Po nałożeniu trzech warstw lakieru (jak na zdjęciach powyżej) linia paznokcia była jeszcze widoczna. Nie wiem jak Wam, ale mnie się to akurat podoba. Odrobiny staranności wymaga nałożenie lakieru 'This Silver's Mine' ponieważ przy jego aplikacji dość widoczne są poszczególne pociągnięcia pędzla.
Muszę szczerze przyznać, że kolekcja SOFT SHADES by OPI mnie nie zawiodła. Na koniec chciałabym zaprezentować Wam efekt moich testów - prosty nail art z kwiatowym motywem:
Do wykonania powyższej stylizacji wykorzystałam:
  • OPI 'Love is in the Bare';
  • OPI 'Make Light of the Situation';
  • OPI 'Who are You Calling Bossy?!?'
  • CHINA GLAZE 'White on White'.
A już w następnym poście test kolekcji CASHMERE MATTE marki ESSIE. Zapraszam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Put it in Neutral mnie uwiódł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie uwiódł każdy lakier z tej kolekcji :) Każdy ma coś w sobie. Szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają w pełni tego, jak pięknie prezentują się na pazurkach...

      Usuń
  2. Ładnie tu u Ciebie :)
    Mój lateks kupiłam pod nazwą "liquid skin" na allegro :) ogólnie wpisałam liquid w allegro i mi wyskoczyło :) jeszcze podobno w papierniczych (takich artystycznych profesjonalnych) dla artystów można to znaleźć jako maskujące coś tam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa i poradę, z której niezwłocznie skorzystałam :) Poszperałam na Allegro, znalazłam lateks i zamówiłam. Teraz niecierpliwie czekam na przesyłkę i pierwsze testy :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń